2013. február 17., vasárnap

6. fejezet


szept.8.
Reggel hűvös és komor idő volt.Alexa korán reggel elment futni Natival. Pénteken nagyon összebarátkoztak.
-Hogy telt a szombatod Alexxel?-kérdezte izgatottan Nati.
-Rosszul.Nem jött el..Nem értem miért.-mondta szomorúan Lexa.
-Az furi..-így Nati.
Futás után elindultak a suliba. Mikor beértek még csak Bence,Marci,Geri,Ádám,Dani és Szabina volt ott.
-Szia Nati!- ugrott oda Natiékhoz és elhesegette Alexát Szabina..
-Hagyd békén Alexát!Van joga velem barátkozni.Semmivel sem kevesebb nálad, sőt jobb barátnő. Elegem van abból hogyha rajtad kívül mással barátkozom az bűn.Domival és Petrával se olyan jó már a kapcsolatunk miattad!Tudod Szabina, lehet hogy neked nehezebb mert nincs anyukád és nincs akivel a problémákról beszélhetnél, de én ott voltam.Szarban hagytál, önző vagy, téged csak az érdekel hogy neked legyen jó.Olyan mint ha pórázzal fognál.Mindig hisztizel ha nem neked van igazad, és én leszarom hogy nincs anyád,mint mondtam rám számíthattál, de te nem segítséget kértél hanem magadhoz láncoltál.Örültem hogy összejöttél Gerivel, de volt hátránya is.Az, hogy nekem is tetszett, de téged ez nem érdekelt, sőt el sem mondtam, mert akkor én lettem volna a világ legrosszabb barátnője, nem de?Még most is belé vagyok zúgva Geribe, de már nem érdekel, tied a pálya.Légy vele boldog de rám soha többé ne számíts!Alexa jobb barátnő, nem önző és beképzelt mint te! Remélem boldog életed lesz Gerivel!- kiabálta Nati Szabina fejébe. Szabina gondolkozott hogy mit mondhatna, de inkább reménykedett hogy Geri nem hallotta mindezt. Megfordult és ott akarta hagyni Natit, de megtorpant. Nati mellett állt Geri, smároltak.
-Mi a..???Mégis mit jelentsen ez?A hátam mögött jártatok? Natália rád sem ismerek! Hülye seggfej! Látom ennyire lehet benned bízni.Vajon mi az oka hogy nem meséltem neked a problémáimról? Rohadt kétszínű vagy, csak azt bánom hogy most ismertelek meg igazán. Itt papolsz hogy én mekkora bunkó vagyok meg önző, hát rohadj meg te sem vagy egy földre szállt angyal. Mindig azt láttam benned hogy egy előnyös,laza csaj vagy aki mindenkivel jó fej. Magamban meg azt látom hogy vak vagyok.- mondta dühösen Natinak szögezve mindezt.- Ja és kedves Gergelyem!Téged is nagyon imádlak! Mert te egy jófej srác vagy igaz?- kérdezte Gerit.
-Bocsi hogy beleszólok de Natinak van igaza. Szabina egy seggfej.- adott igazat Alexa Natinak.- Nati amugy wáhh megyek szombaton edzeni Alexel!Azt mondta jó futó vagyok!- mondta álmodozva Alexa Natinak.
-Jajj Alexa dugulj el kérlek! Nem látod, hogy éppen vitázunk?- Üvöltözött Szabina elég idegesen.- Nati te meg menj a fenébe!
-Rendben! Tőled elég messzire!- válaszolt Nati teljesen megkavarodott érzésekkel.
Majd e kis veszekedés után Szabina belátta, hogy tényleg nagyon bunkó volt Domiékkal. A következő lépése az volt, hogy odament hozzájuk és bocsánatot kért
- Domi!Petra! Légyszíves hadd mondjak valamit!Szeretnék bocsánatot kérni a viselkedésem miatt, hogy ennyire nem foglalkoztam veletek!
- Figyu Szabina! Nem tudtam hogy mondjam el, de mi egész végig azt gondoltuk hogy kicsit kiközösítettetek minket Natival... És mi szerettünk volna veled(veletek) lenni de féltem hogy furcsán veszed ha elmondjuk. De örülök hogyha te is így látod.- Vallotta be Domi.
Petra a fejét rázta.
-Jaj lányok, minek ennyi hűhó? Legyen úgy mint eddig. Akkor ma kinél nézünk filmet?- így Petra.-Nálunk okés..
-Petra, öm izé.. nem a legjobb időt fogtad ki..Amugy meg éppen Szabina próbált kemény csajnak látszani szóval hagyjatok minket egy kicsit, aztán dumálunk még..Amugy akkor Lexi is jöhetne?- kérdezte félig mosolyra húzva száját Nati.
-Öm hát..nem is tudom..próbált válaszolni Petra de aztán Domi elhúzta őt a három bajos csajtól.
-Hol is tartottunk?-kérdezte Nati.- Ja hogy ribanc vagy...
Szabina meghökkent.
-Tudom hogy visszafogott, stréber csajnak ismersz de Szabina nem csak te lehetsz nagy menő csaj aki mindent kibír és flegmán vonogathatja a vállát. Ha látnál a sok pasidnál többet is nem csodálkoznál ennyire..-így Nati.
-Á hogy szerinted ilyen  vagyok..Miért is? Alexa nem ilyen?Aki minden éjjel 2-kor ér haza más-más diszkóból vagy buliból részegen..Á nem ..Nati, túl sok a Gossip Girl..;)- rendezte le Szabina.
Alexa Gerivel dumált halkan.
-Ezt a szánalmas csajt..Pff, Geri emellett hogy bírtad ki?- kérdezte Alexa.
-Nehezen-füllentett Geri.
-Jó, szarom le a fejeteket. Menjetek haza kibeszélni, úgy biztos visszavághattok.Én megyek Domiékkal filmezni.Jobb társaság..-válaszolt Szabina aztán felvette a Converse válltáskáját és indulni készült.
-Ó, hogy most hogy szarban vagy ők a jobb társaság?Értem, tőled nem is vártam többet.-felelte Nati azzal a rózsaszín fülhallgatóját előrántotta a zsebéből.
Szabina sírva ment Petráék háza felé. Csöngetett.
Hallotta hogy valaki jön le a lépcsőn.Többen voltak.Lenyomódott a kilincs és Petra kérdőn nézett Szaszára.
-Hát te? Azt hittük elmész Natiékkal valahová..-felete Petra és mögüle előbújt Viktor és Domi.
-Majd elmagyarázom.Bejöhetek?-kérdezte még mindig szipogva Szabina.-Szia Viktor,Domi.
-Szia Szabina.-köszönt Domi és Viktor egyszerre.
-Viktor most menj fel vonatozni.-kérte öccsét Petra.
Tíz perccel később Viktor már vígan vonatozott, Petra,Domi és Szabina pedig 3 pohár turmix mellett ültek beszélgetve.
-Szóval ezt mondta Nati.-gondolkozott Domi.- Valami nem stimmel vele mióta Alexával barátkozik.Bunkó és tapintatlan.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése