2013. február 17., vasárnap

5.fejezet

5.nap
Ma reggel semmi érdekes nem történt ,mindenki felkelt, minden fiúnak bővült egy-egy újabb PLAYBOY magazinnal a polca.A suliban első óra testnevelés volt Kávász Judit tanár nővel a lányoknak, Ender János tanár úrral a fiúknak. Bemelegítésnek köröket futottak a torna pályán a lányok, aztán elkezdtek gimnasztikázni.A futásban messze Alexa és Nati volt a legjobb mert Alexa futni, Nati meg atlétikára járt. Domi lovagolni és vívni jár ezért futásban nem volt olyan jó, Petra is lovagolni jár, ezért ő sem sorolja kedvencei közé a futást. 10 kört kellett futniuk, Nati és Alexa már végzett, amikor a többiek még csak az ötödik körnél tartottak. Gimnasztikánál Szabina volt a legügyesebb, mivel akrobatikus rock ‘and’ roll táncra járt és hajlékony volt. A fiúk persze, mint mindig, egész órán fociztak és kosárlabdáztak. A lányoknak ezzel vége is lett az óráiknak mivel a tanár nőnek fontos dolga akadt. Persze a lányok utána mivel ütik el az időt? A fiúk nézésével. A következő óra osztályfőnöki volt. András tanár úr belépett a terembe és csend lett. Egy percig. Utána  mindenkiből kitört a röhögés, vagy a beszélhetnék, így hát András tanár úr egy “cseppet” dühös lett.
- Kedves 11/b! Elegem van belőletek!Miért nem lehet csendben maradni,időben órára jönni kedves Ivár Bence?Egy 17 évesnek nem kell PLAYBOY magazint olvasni az iskolában.Ha otthon megengedik az nekem már mindegy. Panasz érkezett rátok Fazekas Nóra tanár nőtől, Kolmár Ervin tanár úrtól tegnap óta.Mit vétettem ellenetek hogy ezt érdemlem ki? -kérdezte dühösen és kiabálva Lovas András tanár úr.
Mindenki behúzta a nyakát a tanár úr kiabálására.Vagy mégse?
-Tanár úr ne tessék ránk haragudni. Mi nem akartunk magának kellemetlenségeket okozni- mondta reménykedve Norbi. Erre Ádám is megszólalt:
- Igen csak tudja, nem könnyű  a mai tizenévesekkel.- mentegtőzött.
- Az engem hidegen hagy! 17 évesek vagytok gyerekek!! Még gyerekek vagytok! A Playboyokat szeretném elkobozni poszterrel együtt!-mondta mérgesen a tanár úr.
-Miért, a tanár úr is olvassa a PLAYBOYT?Ha kell szívesen kölcsön adom.De a poszter kell a gyűjteményemhez..-kiabálta be Bence.
- Ivár Bence! Hagyd abba a szemtelenkedést vagy nem állok jót magamért!- dühöngött a tanár úr.
Ennek az osztályfőnöki órának is vége lett. Jöttek sorba az órák. Matekon Fazekas tanár nő kiosztotta a dogákat.
-Kedves 11/b! Az osztályfőnökötöknek beszámoltam a tegnapi műsorotokról. Ezen a dolgozatokon is látszik hogy elég síralmas jegyek várhatóak ebben az évben IS! Jóla Dominika és Dauer Ádám, kiosztani!- és odaadta a lapokat Dominak és Ádámnak.
Mikor mindenki kikapta az írásbeli fejleményt, bediktáltatta Fazekas tanár nő a jegyeket.
-Andrek Gergely?
- 3-as.
-Bende Szabina?
-4-es.
-Dauer Ádám?
-2-es.
-Dróty Norbert?
5-ös.
-Gávai Dániel?
-2-es.
-Ivár Bence?
-1-es.
-Keles Alexandra?
-3-as.
-Kavor Natália?
-4-es.
-Jóla Dominika?
-4-es.
-Patkós Petra?
-3-as.
-Vitla Marcell?
-2-es.
-Köszönöm szépen,a házi feladat holnapra 2 oldalas fogalmazás hogy mit magyaráz el a matematika és hogy miért szeretitek, viszontlátásra! -köszönt el Fazekas Nóra tanár nő.
Dominak nagy kő esett le a szívéről a négyes miatt.
Következő óra nyelvtan volt, Szepes Károly tanár úrral. Beszélgettek az eddig tanultakról.
A negyedik,ötödik és hatodik óra is eltelt. A negyedik óra informatika volt Kalmári József tanár úrral, az ötödik földrajz Irves Magdolna tanár nővel, és az utolsó angol volt Márvány Géza tanár úrral.
Alexa amikor haza ért természtesen, szinte megszokásból ment laptopozni. Felment Facebookra és látta hogy kilenc új felkérése van. Az új osztály társai jelölték be Szabina kivételével. Natira ráírt.
-Sziaa!:)
-csáá :dd
-mizu? hogy vagy? ma nincs atlétikád?
-semmi kül., jól thx, de van öttől. miért kérdezed?
-mert szeretnék járni én is atlétikára. a városban szoktam futni, de inkább atlétikára szeretnék járni.. az egyetemi sportpályán van az edzés?
-oké, nekem mind1. ott talizunk akkor, most megyek kutyát sétáltatni.:DD na cső:)
-szijja
Nati elment megsétáltatni Tapit. Alexa pedig lement a nappaliba tv-t nézni. Most ment a tv-ben a Gossip Girl, ami a kedvenc sorozata volt. Eközben Petra és Domi lovagolni volt egy pusztán.
- Domi nincs kedved lovaglás után beülni otthon egy banán turmixra nálunk?- kérdezte Petra.
-Ó, oké.Benne vagyok. -mondta örömteljesen Domi miközben Smaragd-ot csutakolta, a lovát.
Miután délután 4-kor haza értek Petra csinált banán turmixot és elkezdtek tv-t nézni.A tv-ben az 50 Első Randi ment, azt nézték. Amikor vége lett a filmnek Domi hazament leckét írni, Petra meg Viktorral játszott.
-Petja, az az én vonatom!-mondta hisztizve Viktor.
-Oké tessék, most én elmegyek tanulni, addig te vonatozz és ha anyu hazaér vacsizunk rendben?- mondta Petra.
-Rendben- és már tologatta tovább a vonatokat.
Eközben Alexa igyekezett atlétika edzésre.Amikor már futott elhagyta a sarkot és meglátta Natit a buszmegállóban.
-Szia!- köszönt Nati amikor odaért Alexa.
-Hello.Nem jössz?-kérdezte Alexa.
-Oké.-és elindultak.Az egyetemmel szemben volt a buszmegálló ezért rövid útjuk volt de közben beszélgettek.
-Szia Vivi! Alex hol van?-kérdezte Nati.
-Szia Nati örülök hogy jött..etek.Szia, a nevem Kapocs Vivien, én vagyok a serdülő korosztály női edzője, 26 éves vagyok. Alex most nincs itt ő a férfi edző, 20 éves. Jövőre már ti is jelentkezhettek edzői állásra.Nyugodtan tegezz!-mondta Vivi.
-Szia én Keles Alexandra vagyok,Alexának szólítanak és 17 éves vagyok,Győrről jöttem.Új vagyok, hobbiból szoktam futni és Natinak mondtam hogy én is szeretnék járni atlétikára.Ha nem gond..-köszönt Alexa.
-Dehogy gond! De most menjetek átöltözni, 5 percet kaptok, aztán itt gyülekezzetek és kezdődik a munka.- vezényelte őket Vivi.
4 perc múltán már ugyanott állt Nati és Alexa.
-Amugy kik azok a lányok akik az öltözőben voltak?Van egy olyan érzésem hogy nem a szíved csücskei..-kérdezte Alexa kíváncsian.
-Azok? Azok az edzőtársak és nem bírom a fejüket.- magyarázta Nati- ezért nem barátkozunk, inkább kerüljük egymást.
-Értem.
-Amugy Alex nagyon szexi. Wáá kocka hasa van és barna hajú.A szeme pedig zöld.-álmodozott Nati.
-Jujj biztos cuki lehet.-mondta gúnyosan Alexa.
-Most mi van?
-Én nem vagyok valami “úú kocka has,úú zöld/kék szem”-es csaj aki ha meglát egy fiút elkezd görcsölni vagy szédülni.- világosította fel a tényeket Alexa.
-Na egy kettő rajtvonalhoz beállni,mindenkinek mérem az idejét. Keles Alexa fáradjon hozzám.Bocsánat mindenkinek a késésemért.Vizsgáztam.-kiabálta Alex és megfújta a sípját miközben elindította a stoppert.Alexa odament hozzá.
-Szia Alexa,a nevem Alex.Névrokon vagy.Edző vagyok itt,20 éves. Mondd el kérlek hogy miért szeretnél atlétikára járni. - mondta Alex.
Alexa a szemébe nézett,tényleg zöld volt.Egész helyes volt,helyesebb mint Alexa gondolta volna.
-Szia.Azért mert nagyon szeretek futni.- válaszolt egyszerűen Alexa.
-Rendben most menj a startvonalhoz és kezdj futni, a te idődet nézem most először.-azzal átadta Vivinek a másik stoppert és belefújt a sípba hogy kezdhet futni Alexa.
Nati 12:11-et  futott, Alexa pedig 10:54-et.
-Ez szuper eredmény!-kiabálta a kifáradt Alexának Alex. -Ha van kedved szombaton eljöhetsz velem edzeni.
Már mindenki elindult haza, csak Alexa,Vivien és Alex volt ott.7-et ütött az óra.
-Rendben, ide a sportpályára jöjjek?Hányra?-kérdezte izgatottan Alexa.
-Erdőbe megyünk. Belőled ha edzünk igazi futó válhat.10:54-et elsőre futni teljesítmény.9-kor találkozunk a Dömörkapunál a Mecsekben.- mondta még mindig csodálkozva az eredményen Alex.
Alexa fél nyolckor indult haza.8-ra már otthon volt.Lefeküdt az ágyba és eltette a polcáról a tablettáit.Magától 2-3 perccel roszabb eredményt futott volna, és ezekkel a gondolatokkal elaludt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése